Unapređenje
izvoza

Uloga je i odgovornost poslovnog konsultanta da dâ savjete i podršku preduzećima i drugim organizacijama po pitanjima upravljanja, uključujući, između ostalog, i strateško i organizaciono planiranje; finansijsko planiranje i pravljenje/praćenje budžeta; ciljeve i politiku marketinga; planiranje ljudskih resursa i politiku i praksu upravljanja njima; određivanje rasporeda proizvodnje; i planiranje nadgledanja.

DEFINICIJE

KONSULTANTSKIH USLUGA

Prodaja

Konsultantske strukture koje pomažu klijentima da povećaju obim prodaje. Usluge ovih konsultanata pokrivaju širok spektar polja: upravljanje lancem ponude; pregled strukture prodaje – analiza troškova prodaje/upravljanje protokom gotovine; indikatore usluga; prognoziranje; unapređenje prodaje; planiranje ulaganja i finansija; istraživanje, segmentacija I ciljanje tržišta.

Revizija, računovodstvo, poresko savjetovanje i finansijske usluge

Konsultantske strukture koje klijentima pružaju savjetodavne usluge u slijedećim poljima: reviziji i poreskom savjetovanju, finansijskom planiranju, upravljanju troškovima, lokalnim subvencijama.

Organizacioni razvoj, upravljanje ljudskim resursima i vođstvo

Konsultantske strukture koje pružaju savjete u sledećim poljima: strateškom planiranju i strategijama za razvoj poslovanja; restrukturiranju preduzeća; uslugama podrške početničkim preduzećima; dizajnu projekata i projektnom upravljanju; organizacionoj strukturi i organizacionom razvoju; upravljanju ljudskim resursima; organizaciji i vođenju sastanaka.

Pravne i ugovorne usluge

Konsultantske strukture koje pružaju savjetodavne usluge u slijedećim poljima: politici preduzeća; regulativama i pravilima; pravnom zastupništvu; pravnim istraživanjima; pravima na intelektualnu svojinu; spajanjima i preuzimanjima.

Upravljanje sistemima

Konsultantske strukture koje pružaju klijentima savjete u oblasti primjene sistema za upravljanje kvalitetom (ISO 9000:2000, ISO 14000, HACCP, GLOBALGAP, ISO/TS 16949, CE mark i drugi).

Komunikacije, marketing, brendiranje, odnosi sa javnošću,
istraživanje i analiza tržišta

Konsultantske strukture koje savjetuju preduzeća i pomažu im u poljima marketinga, brendiranja, odnosa sa javnošću, istraživanja i analize tržišta .

Informacione tehnologije

Konsultantske strukture specijalizovane za upotrebu tehnoloških rješenja za pomaganje klijentima u rješavanju poslovnih problema, prevazilaženju izazova, stvaranju novih proizvoda i primenjivanju metodologija Totalnog kvaliteta i Upravljanja odnosima sa klijentom (Total Quality Management – TQM; Customer Relationship Management – CRM).

Obrazovne usluge, obuka i druge usluge podrške poslovanju i upravljanju

Konsultantske strukture koje nude razne vrste obrazovnih programa i obuka i pružaju usluge podrške strateškom poslovnom razvoju svojih klijenata.

Inovacije, partnerstva i korporativna odgovornost

Konsultantske strukture koje nude usluge u poljima inovacija, razvoja partnerstava i korporativne odgovornosti.